مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-28دانش

زمین مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اختصاص یابد


زمین مورد نیاز برای طرح دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر تا پایان خرداد ماه اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری بوشهر اظهار داشت: معتقدم دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه ما و در عین حال مظلوم ترین دانشگاه در سطح استان به لحاظ امکانات و زیرساخت ها است.

استاندار بوشهر بر تقویت تعامل میان دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد و گفت: ارتباط بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش باید یک ارتباط نهادینه باشد و هرگز ضعیف نشده و خللی در آن وارد نشود.

وی یکی از مهمترین زیرساخت های جامعه را، نیروی انسانی توانمند و متعهد دانست و بیان داشت: زیربنای هر پیشرفتی، توجه به این مهم و داشتن دانشگاه ها متناسب و مطلوب در این راستا است.

محمدی زاده محوری بودن کارکرد و نقش دانشگاه در پیشرفت کشورها را متذکر شد و ادامه داد: نقش دانشگاه ها در این پهنه بی نهایت بسیار مهم است و می توان گفت که دانشگاه فرهنگیان در این میانه نقشی بی بدیل، ممتاز و والا داشته، دارد و خواهد داشت.

رییس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: زیرساخت های این دانشگاه در استان مطلوب نیست و باید همه تلاش کنیم که این زیرساخت ها تقویت شده و زیرساخت های دانشگاه در ابعاد مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اختصاص یابد

زمین مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اختصاص یابد