مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-28اقتصادي

پایداری شبکه گاز مرکز و غرب کشور تضمین می شود


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با اجرای پروژه های تقویت فشار گاز «پل کله»، «دوراهان» و «نورآباد»، پایداری شبکه گاز مرکز و غرب کشور تضمین می شود.

- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با اجرای پروژه های تقویت فشار گاز پل کله ، دوراهان و نورآباد ، پایداری شبکه گاز مرکز و غرب کشور تضمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی با حضور در محل ساخت تأسیسات تقویت فشار گاز پل کله، دوراهان و نورآباد، از این سه پروژه که روی خط لوله دهم سراسری گاز در حال اجرا هستند، بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از پیشرفت حدود 87 درصدی این پروژه، افزود: با تمهیدات لازم برای تأمین کالای مورد نیاز پروژه، این تأسیسات بر اساس برنامه پیش بینی شده و در چند ماه آینده راه اندازی می شود.

وی درباره ویژگی های تأسیسات تقویت فشار گاز پل کله، توضیح داد: این تأسیسات آرایش 2+1 دارد و با بهره گیری از توربین های ساخته شده توسط شرکت مپنا، ظرفیت انتقال روزانه 60 میلیون متر مکعب گاز را دارند.

راه اندازی تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان قبل از فصل سرما مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران همچنین در بازدید از روند احداث تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان، از پیشرفت حدود 56 درصدی این پروژه خبر داد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه گاز مرکز و غرب کشور تضمین می شود

پایداری شبکه گاز مرکز و غرب کشور تضمین می شود