مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-28سياسي

معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت احیا شود


رییس فراکسیون طب سنتی مجلس در نامه ای به رییس جمهور کشورمان خواستار ارتقای ساختار دفتر طب ایرانی به جایگاه قبلی و قانونی آن یعنی معاونت طب ایرانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهره الهیان رییس فراکسیون طب سنتی مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس جمهور خواستار ارتقای ساختار دفتر طب ایرانی به جایگاه قبلی و قانونی آن یعنی معاونت طب ایرانی شد.

متن این نامه به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم با احترام؛ همانگونه که مستحضر می باشید رشته طب ایرانی از سال 1386 در دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی و با جذب پزشکان عمومی، امر تربیت متخصصین این رشته آغاز شد.

در سال 1392 به استناد ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری وقت (نامه شماره 220/92/9731 مورخ 1392/05/16) معاونت طب سنتی با 77 پست (4 اداره کل و 11 گروه) تشکیل شد، اما در سال 1395 به ناگاه و بدون هیچ مستند قانونی این معاونت به بهانه تشکیل معاونت امور اجتماعی منحل و بخش عمده پست های تشکیلاتی آن به معاونت جدید اختصاص یافت و سازوکار تشکیلاتی طب ایرانی در وزارت بهداشت به دفتر تنزل جایگاه داد و حاشیه های فراوانی برای این رشته نوپا ایجاد گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت احیا شود

معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت احیا شود