مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-28اقتصادي

تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان با برگزاری مزایده 222میلیارد تومانی


رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده 222 میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به دستور ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره 257 هرمزگان از روز سه شنبه 10 خرداد لغایت چهارشنبه 18 خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

قهرمانی در ادامه با اشاره به عرضه 146 ردیف کالا شامل مواد شیمیایی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تجهیزات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان، تصریح کرد: این اقلام در مجموع به مبلغ پایه 222 میلیارد تومان به فروش می رسند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رؤیت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های: www.

tamliki.

ir و www.

setadiran.

ir اقدام کنند.

قهرمانی با بیان اینکه دریافت جزییات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی استان هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان با برگزاری مزایده 222میلیارد تومانی

تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان با برگزاری مزایده 222میلیارد تومانی