مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-28بين الملل

پاسخ بِنت به نگرانی ها از راهپیمایی «پرچم»: از مسجدالاقصی عبور نمی کنیم


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با مقامات تل آویو، و در پاسخ به نگرانی ها درخصوص راهپیمایی «پرچم» اعلام کرد که شهرک نشینان از داخل مسجدالاقصی عبور نخواهند کرد.

- طبق گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت  نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته (جمعه) ضمن اذعان کرد که راهپیمایی پرچم  طبق روند برنامه ریزی شده در روز یک شنبه برگزار خواهد شد اما از مسجدالاقصی عبور نخواهد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری i24 ، بنت شب گذشته نشستی با حضور عمر بارلو وزیر امنیت داخلی،  کوبی شبتای فرمانده پلیس در مناطق اشغالی و سایر مقامات رژیم صهیونیستی داشته است؛ آن ها در این نشست آخرین وضعیت آمادگی پلیس و مرزبانی، تلاش های اطلاعاتی، و تقویت حضور نظامیان اشغالگر در مسیر راهپیمایی را بررسی کرده اند.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست، حمایت خود را از راهپیمایی پرچم اعلام کرد و اذعان کرد: ما اجازه داریم و می توانیم هر راهپیمایی ای که بخواهیم در پایتخت خود برگزار کنیم .

وی در این باره افزود: ما هیچ قصدی برای نقض وضعیت موجود در مسجدالاقصی نداریم و پلیس برای جلوگیری از درگیری بین مردم و ایجاد اصطکاک عمدی در آنجا حاضر خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بِنت به نگرانی ها از راهپیمایی «پرچم»: از مسجدالاقصی عبور نمی کنیم

پاسخ بِنت به نگرانی ها از راهپیمایی «پرچم»: از مسجدالاقصی عبور نمی کنیم