مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-28فرهنگي

نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» /هنر می خواهد که شما ندارید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اغلب فیلم های ایرانی پذیرفته شده در این دوره از جشنواره کن فرانسه، در جهت سیاست های ضدایرانی مدیران این جشنواره هستند.

- نمایش فرهنگ ایرانی- اسلامی /هنر می خواهد که شما ندارید! بازیگران و فیلم سازان ایرانی حاضر در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، با پوشش، اظهارات و رفتار های مشمئز کننده و دور از شأن هنرمند ایرانی، آبروی خود را بردند! جشنواره فیلم کن، باز هم شاهد نمایش فیلم هایی در جهت تحقیر مردم ایران و همچنین رفتار تحقیرآمیز عوامل این فیلم ها بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اغلب فیلم های ایرانی پذیرفته شده در این دوره از جشنواره کن فرانسه، در جهت سیاست های ضدایرانی مدیران این جشنواره هستند.

بنابر اظهارات و مطالب منتشرشده از سوی خبرنگاران و منتقدان ایرانی حاضر در کن، این فیلم ها تصویری نامطلوب از ایرانیان را نمایش می دهند.

فیلم هایی که با واکنش سرد منتقدان جهانی نیز مواجه شده اند و اغلب، نمرات پایینی دریافت کرده اند.

نکته قابل تأمل این است که برخی از منتقدان داخلی، اقدام به انتشار ترجمه هایی تحریف آمیز از نقد های منتقدان خارجی بر فیلم هایی، چون برادران لیلا نموده اند در حالی که متن اصلی این نقدها، با آنچه ترجمه شده تفاوت محتوایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» /هنر می خواهد که شما ندارید!

نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» /هنر می خواهد که شما ندارید!