مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-28ورزشي

ستاره بسکتبال با ویلچر قم جهانی شد


ستاره سال های اخیر بسکتبال با ویلچر استان قم در ادامه روند موفقیت های خود همراه با تیم ملی ایران به سهمیه پیکارهای جهانی این رشته دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازیکن شاخص بسکتبال با ویلچر استان قم در یک دهه اخیر محمد محمدنژاد است که بارها همراه با تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران حضور در میادین معتبر و مهم برون مرزی را تجربه کرده و اکنون عضو تیم ملی کشورمان در پیکارهای 2022 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است.

محمدنژاد که در بازی های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل و 2020 توکیو ژاپن عضو تیم ملی ایران بوده، بارها حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و همچنین بازی های پاراآسیایی را تجربه کرده، در پی صعود تیم ملی کشورمان به جمع چهار تیم برتر بازی های 2022 آسیا و اقیانوسیه یک بار دیگر فرصت و سهمیه رقابت های جهانی را به موفقیت های خود افزود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بعد از نتایج موفق در مرحله مقدماتی که از قضا با برتری جذاب و دلچسب مقابل تیم قدرتمند ژاپن نیز همراه بود، در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها با حضور محمد محمدنژاد از قم 86 بر 29 مقابل تیم ملی فیلیپین به برتری رسید و ضمن صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا به جام جهانی بسکتبال با ویلچر در امارات نیز صعود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره بسکتبال با ویلچر قم جهانی شد

ستاره بسکتبال با ویلچر قم جهانی شد