مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-28سياسي

ظرفیت کاروان های حج استان یزد تکمیل شد


مدیرحج و زیارت یزد بابیان اینکه ظرفیت کاروان های حج این استان تکمیل شده است، گفت: پروازهای حج تمتع یزد از پنجم تا هفتم تیرماه عازم سرزمین وحی می شود.

- علی اصغر شریفی، مدیر سازمان حج و زیارت یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که اولویت ثبت نام برای حج تمتع امسال با دارندگان فیش حج با تاریخ 1386.

03.

22 است، اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد عهده دار انتقال زائران یزدی خانه خدا به فرودگاه مدینه منوره برای شرکت در مراسم معنوی حج تمتع امسال است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، از متقاضیان حج تمتع که در سال 1399 نیز نسبت به ثبت نام اقدام کردند و سن آنها زیر 65 سال است مجدد ثبت نام می شود.

مدیر سازمان حج و زیارت یزد با بیان این که حجاج یزدی مدینه قبل هستند، گفت: حج تمتع پس از دو سال وقفه امسال با یک هزار و 742 زائر و عوامل اجرایی اعم روحانی ، مدیر و معاون کاروان و خدمه در قالب 14 کاروان  80، 85 ، 135 و 160 نفره طبق برنامه عازم سرزمین وحی می شوند.

شریفی در خصوص شرایط عربستان برای پذیرش زائران با توجه به شرایط کرونایی، تصریح کرد: تمامی زائران واجد شرایط اعزام باید واکسن کامل را دریافت کرده باشند که واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت عربستان آسترازنکا و سینوفارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کاروان های حج استان یزد تکمیل شد

ظرفیت کاروان های حج استان یزد تکمیل شد