مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-28دانش

اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشستی با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، علی خیرالدین معاون فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: توسعه سخت افزاری، بخش پایین دستی توسعه است و اگر تحول و توسعه فرهنگی صورت بگیرد، شاهد پیشرفت چه در ساحت نرم افزاری و سخت افزاری خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشستی با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، علی خیرالدین معاون فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه ها، رییس پارک علم و فناوری و سایر مسئولان استان گیلان از ضرورت ها و اقدامات لازم برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان را تشریح کرد.

ستاری با بیان این که با توجه به تبیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب، توجه به ایجاد بستر های توسعه اقتصاد دانش بنیان ضروری و جدی است، گفت: توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری چیزی جز فرهنگ نیست و باید با نگاهی دوباره، ظرفیت های موجود برای رونق این شکل نو از اقتصاد، شناخته و حمایت شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر شناخت پتانسیل های بومی گیلان برای هدایت و حمایت در مسیر خلق اشتغال و ارزش افزوده، عنوان کرد: استان گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد

اقتصاد دانش بنیان و خلاق را تحول فرهنگی رونق می بخشد