مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-28حوادث

6 روز پس از حادثه «متروپل»/ 28 نفر جانباخته و 13 مرتبط با حادثه دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در روز ششم حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان همچنان تلاش ها برای پیدا کردن اجسادی که زیر آوار مانده اند ادامه دارد.

در حالی که احتمال می رفت برای سهولت در آواربرداری، متروپل را با استفاده از طرح انفجار درجا، دچار ریزش کنند اما در ساعات اولیه امروز، اعلام گردید که عملیات انفجار ساختمان منتفی شد.

عباس معظمی معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در این خصوص اظهار کرد: جلسات متعدد کارشناسی با حضور مهندسین و متخصصین حوزه انفجارات برگزار شد و آن ها پس از بررسی شرایط این سازه و موقعیت حساس منطقه، انفجار درجا را منتفی دانستند و عملیات آواربرداری با طرح های دیگری در حال انجام است.

وی افزود: تمامی تجهیزات سبک و سنگین، تراکتور، لودر، کامیون و نیروهای متخصص با همکاری انجمن مهندسین شهرداری، ستاد بحران استانداری و هماهنگی با وزیر کشور در عملیات  آواربرداری به کارگیری شد.

متروپل در کشور تکرار نشود محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حاشیه بازدید از حادثه متروپل با بیان اینکه این  فاجعه غیرقابل تحمل است، اظهار کرد: فساد گسترده ای بین پیمانکار، سازنده، ناظر، دستگاه های صادر کننده مجوز و برخی جاهای دیگر که به آنها اعلام شده و عمل نکردند وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روز پس از حادثه «متروپل»/ 28 نفر جانباخته و 13 مرتبط با حادثه دستگیر شدند

6 روز پس از حادثه «متروپل»/ 28 نفر جانباخته و 13 مرتبط با حادثه دستگیر شدند