مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-28پزشكي

رعایت شرایط بهداشتی برای کاهش ابتلا به بیماری نیوکاسل فوق حاد


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور استان مرکزی گفت: پرورش دهندگان طیور استان مرکزی نیاز است برای کاهش ابتلا به نیوکاسل رعایت تمامی شرایط بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن اثناعشری اظهار کرد: با توجه به بروز بیماری نیوکاسل فوق حاد و همراه با کمپلکس تنفسی در برخی واحدهای پرورش طیور استان نیاز است رعایت شرایط بهداشتی قرنطینه ای در دستور کار مرغداران قرار گیرد.

وی افزود: پرورش دهندگان طیور استان مرکزی نیاز است برای کاهش ابتلاء به بیماری نیوکاسل فوق حاد و تلفات نسبت به رعایت تمامی شرایط بهداشتی قرنطینه ای از جمله تزریق واکسن دوگانه نیوکاسل- آنفلوانزا حداکثر تا هفت روزگی، اجرای برنامه ریزی واکسیناسیون مناسب بر اساس تیتر گله و مطابق با الگوی مورد تأیید سازمان دامپزشکی کشور در واحدهای پرورشی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان مرکزی عنوان کرد: نظارت بر انجام دقیق برنامه واکسیناسیون اعلامی، استفاده از واکسن روغنی نیوکاسل باید به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی این بیماری مورد توجه پرورش دهندگان طیور استان مرکزی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شرایط بهداشتی برای کاهش ابتلا به بیماری نیوکاسل فوق حاد

رعایت شرایط بهداشتی برای کاهش ابتلا به بیماری نیوکاسل فوق حاد