مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-28فرهنگي

تئاتر شهرستان ها ویترین فرهنگی کشور است/ همه مردم از جشنواره ها بهره مند شوند


تئاتر شهرستان ها ویترین فرهنگی هر کشور است در این راستا همه مردم باید از ظرفیت جشنواره ها بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مدیرکل هنرهای نمایشی کشور به همراه دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سفری یک روزه به همدان از سالن های برگزاری جشنواره تئاتر بازدید کردند.

نشست با سرپرستان گروه های نمایشی، دیدار با مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان و جلسه با رییس و مدیران ستاد اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از دیگر بخش های سفر به همدان بود.

  مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن بازدید از سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج، پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و پلاتوها و سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، از تلاش مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برای تعمیر و تجهیز سالن ها و فراهم کردن زیرساخت های استاندارد برای برگزاری این جشنواره بین المللی قدردانی کرد.

کاظم نظری در ادامه نشستی هم با سرپرستان گروه های نمایشی همدان داشت و پس از شنیدن دغدغه ها، نظرات و پیشنهادات هنرمندان با تأکید بر اینکه جشنواره های هنری متعلق به همه مردم هستند اظهار کرد: گروه های تئاتری با دشواری یک محصول فرهنگی تولید می کنند و جشنواره ها فرصتی برای ارائه این آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر شهرستان ها ویترین فرهنگی کشور است/ همه مردم از جشنواره ها بهره مند شوند

تئاتر شهرستان ها ویترین فرهنگی کشور است/ همه مردم از جشنواره ها بهره مند شوند