مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-28بين الملل

کیسینجر وارد لیست سیاه اوکراینی ها شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت اوکراینی میروتفورتس (Myrotvorets) که از زمان تاسیس اش در سال 2014 وظیف خود را معرفی دشمنان اوکراین عنوان کرده است، - مسکو با اشاره به قرار گرفتن نام دیپلمات کهنه کار آمریکایی در وب سایت بدنام اوکراینی به دلیل سخنانش جهت پایان دادن به درگیری ها در اوکراین، بی فایده بودن مذاکرات با کی یف را یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت اوکراینی میروتفورتس (Myrotvorets) که از زمان تاسیس اش در سال 2014 وظیف خود را معرفی دشمنان اوکراین عنوان کرده است، هنری کیسینجر سیاستمدار و دیپلمات کهنه کار آمریکایی را به دلیل اظهارات اخیرش در فهرست دشمنان کی یف قرار داد.

در همین رابطه، دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پیامی با اشاره به اینکه قرار گرفتن کیسینجر در این فهرست به دلیل دیدگاه های واقع بینانه وی است، گفت: فقط برای اشاره بگویم.

نام هنری کیسینجر به دلیل موضع روشنفکر و واقع بینانه خود، به عنوان دشمن اوکراین به وب سایت بدنام میروتفورتس اضافه شده است.

پولیانسکی در ادامه نوشت: این مسئله اندرز و هشداری مناسب به کسانی است که هنوز ساده لوحانه معتقدند که مذاکره با رژیم کی یف امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسینجر وارد لیست سیاه اوکراینی ها شد

کیسینجر وارد لیست سیاه اوکراینی ها شد