مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-28اجتماعي

آغاز سمپاشی و تغذیه درختان و درختچه های سطح شهر زنجان


سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان از از آغاز سمپاشی و تغذیه درختان و درختچه های سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: مسیرهای سمپاشی اطلاع رسانی می شود.

- محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز سمپاشی و تغذیه درختان و درختچه های سطح شهر زنجان از ششم خردادماه به مدت یک ماه خبر داد و اظهار کرد: مسیرهای سمپاشی بصورت روزانه و به تفکیک مناطق اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شیوع برخی آفات گیاهی رایج شامل انواع شته ها از جمله شته های خونی معمولا در این برهه از سال روی درختان سطح شهر مشاهده می شود که موجب تضعیف درختان و بروز مشکلاتی برای شهروندان می شود، گفت: طی بررسی ها و رصدهای یک هفته اخیر توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز، مشخص شد جمعیت این آفات در معرض شیوع است.

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز، با هماهنگی های صورت گرفته برنامه سمپاشی و تغذیه درختان فضای سبز بصورت توامان طی ساعات شب (از ساعت 22 تا 6 صبح) از امروز به مدت یک ماه آغاز می شود.

فیلو افزود: بدین ترتیب که 4 اکیپ سمپاشی در چهار منطقه با مدیریت و نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز بصورت همزمان فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سمپاشی و تغذیه درختان و درختچه های سطح شهر زنجان

آغاز سمپاشی و تغذیه درختان و درختچه های سطح شهر زنجان