مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-28بين الملل

تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی در سازمان ملل/ سلامت مردم مظلوم فلسطین تامین شود


در مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت قطعنامه ای به بحث گذاشته شد که طی آن از این سازمان درخواست پیگیری وضعیت سلامت در سرزمین های اشغالی فلسطین، - تلاش برای رفع مشکلات و گزارش اقدامات در مجمع عمومی بعدی صورت گرفت.

 وضعیت سلامت در سرزمین های اشغالی فلسطین، از جمله بلندیهای اشغالی جولان از جمله مباحثی بود که در مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت مطرح شد.

   پس از اظهارات موافقین و مخالفین، این قطعنامه به رغم تلاش رژیم صهیونیستی، ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی با اکثریت آراء به تصویب رسید.

    در همین خصوص بیانیه کشور ما  توسط دکتر محمد حسین نیک نام، دستیار ویژه وزیر و مدیر کل روابط بین الملل  به شرح ذیل اعلام شد:   جناب آقای رییس از طرف هیئت شرکت کننده از مدیر کل محترم و دبیرخانه به خاطر تداوم تلاششان در بهبود شرایط بهداشتی سرزمینهای اشغالی فلسطین تشکر می کنم.

  بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت (سند شماره A75/26) انجام اقدامات بهداشتی و پزشکی در سرزمینهای اشغالی تحت فشار زیاد و با زیر ساخت های صدمه دیده از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها و آمبولانس ها مواجه است.

  واقعیت موجود آن است که یک رژیم نظامی نژاد پرست نزدیک به هشت دهه تمامی یک ملت را به اسارت در آورده و به ظلم و کشتار آنان ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی در سازمان ملل/ سلامت مردم مظلوم فلسطین تامین شود

تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی در سازمان ملل/ سلامت مردم مظلوم فلسطین تامین شود