مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-28سياسي

بیش از 2200 فرصت شغلی جدید در سامانه رصد اشتغال کرمانشاه ثبت شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 2 هزار و 266 فرصت شغلی در دو ماهه اول سال 1401 در استان کرمانشاه ایجاد شد - مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، تعهد استان در سال 1401 برای ایجاد اشتغال را 52 هزار 567 فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: طی دو ماهه سپری شده از سال جاری 2 هزار و 266 فرصت شغلی در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی ثبت شده است.

وی با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال آن، گفت: دستگاه های اجرایی موظف به مطرح کردن  زنجیره ارزش در راستای اشتغالزایی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پرورش اسب کرد اولین زنجیره ارزش در استان است که می تواند علاوه بر خلق ثروت برای استان با پیگیری حلقه های مفقوده ای آن نقش مهمی را در ایجا اشتغال پایدار ایفا کند.

وی در ادامه اشاره ای به جذب نیروی امریه در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه داشت و گفت: در این رابطه کرمانشاه یک نفر کارشناسی ارشد، ثلاث باباجانی یک نفر کارشناسی و اسلام آبادغرب یک نفر دکتری به کار خواهد گرفت.

احمدی تصریح کرد: متقاضیان امریه سربازی می توانند از تاریخ 5 خرداد 1401 تا تاریخ 6 تیرماه 1401 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) این وزات تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2200 فرصت شغلی جدید در سامانه رصد اشتغال کرمانشاه ثبت شد

بیش از 2200 فرصت شغلی جدید در سامانه رصد اشتغال کرمانشاه ثبت شد