مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-28اقتصادي

واحد ذوب فولاد در آذربایجان شرقی احداث می شود


رییس سازمان صعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از ایجاد واحد ذوب فولاد با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان روز شنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: با راه اندازی این واحد در سه ماه آینده، زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می شود.

وی اظهار کرد: در حوزه فولاد بعد از استان های اصفهان و خوزستان که بیشترین سرمایه گذاری دولتی در آنها انجام شده است، آذربایجان شرقی در رتبه سوم کشوری و از لحاظ میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در رتبه نخست قرار دارد.

پرنیان با بیان اینکه فولاد از اساسی ترین مواد اولیه کسب و کارها و صنعت است، ادامه داد: بخش خصوصی آذربایجان شرقی در حوزه تولید فولاد مانند سایر بخش ها پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری صنعتی در این خطه ادامه دارد و در بازدیدهای که در این مدت انجام می شود، استان در رشته صنعت های مختلف در حال توسعه است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت گفت: در صنایع لوازم خانگی، شیرینی و شکلات، پارکت، نپان، کاغذ دیواری و قطعه سازی در رتبه های اول و دوم کشور قرار داریم.

پرنیان ادامه داد: ایجاد ارتباط بین آذربایجان شرقی و یک استان 150 میلیون نفری کشور چین بدون تردید تأثیر خوبی بر حوزه فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد ذوب فولاد در آذربایجان شرقی احداث می شود

واحد ذوب فولاد در آذربایجان شرقی احداث می شود