مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-28ورزشي

استعفای دوباره دبیر تنیس روی میز به خاطر اساسنامه/ بازگشتی در کار نیست!


دبیر فدراسیون تنیس روی میز که سال گذشته از سمت خود کناره گیری کرده بود مجدد تصمیم به استعفا گرفته است اما این بار بازگشتی در کار نیست و بزودی گزینه جدید معرفی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ادامه همکاری او با فدراسیون تنیس روی میز شد اما بعد از گذشت حدود یک سال و عدم تغییر برخی شرایط، وی مجدد تصمیم به پایان دادن به همکاری خود با فدراسیون به عنوان دبیر شده است.

اینبار اما مسئله جدی تر از سال گذشته است چراکه به نظر می رسد راهی برای بازگشت این عضو قدیمی و همیشه فعال خانواده تنیس روی میز به ساختار فدراسیون نیست و به همین دلیل مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون بررسی گزینه های موردنظر برای انتخاب جایگزین وی را آغاز کرده است.

قرار است طی همین چند روز آینده دبیرکل جدید فدراسیون تنیس روی میز معرفی شود.

حسنی در شرایطی بعد از سه سال همکاری مستمر با فدراسیون تنیس روی میز به عنوان دبیرکل تصمیم به کناره گیری گرفته است که طی سال گذشته همواره با این مجموعه در پست های مختلف همکاری نزدیک و مستمری داشته است.

وی از پیشکسوتان تنیس روی میز به حساب می آید که مسئولیت برگزاری لیگ، کمیته مربیان، ریاست هیات خوزستان و هدایت تیم امید را در کارنامه دارد و چند دوره هم با پتروشیمی قهرمان لیگ برتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دوباره دبیر تنیس روی میز به خاطر اساسنامه/ بازگشتی در کار نیست!

استعفای دوباره دبیر تنیس روی میز به خاطر اساسنامه/ بازگشتی در کار نیست!