مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-28سياسي

تألیف کتاب «بهار اندیشه» توسط مرکز تحقیقات رکتا در همدان


کتاب «بهار اندیشه» مشتمل بر مجموعه تفاسیر و تدریس کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» رهبر معظم انقلاب توسط آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان است که توسط مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی تالیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرکز تحقیقات رکتا سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد علمی با رویکرد مسئله محوری مبتنی بر ظرفیت علمی موجود در دانشگاه های استان همدان از ابتدای سال 1399 راه اندازی شده است.

این مرکز هم اکنون در سه ساحت پژوهشی، آموزشی و گفتمان سازی در زمینه های مبانی علوم انسانی اسلامی، شبکه مسائل سراسری استان همدان (شمسا)، تجربه نگاری و مدیریت جهادی در حال فعالیت است.

پژوهش و تولید محتوا در زمینه اندیشه اسلامی نزدیک به دو سال است که در دستور کار این مرکز قرار داشته و تاکنون منجر به تالیف یک جلد کتاب با عنوان بهار اندیشه شده است.

این کتاب مجموعه تفاسیر و تدریس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبر معظم انقلاب توسط آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان است که با نگاه اجتماعی و سیاسی به آموزه های دینی و قرآنی فراتر از کتاب طرح کلی رهبر معظم انقلاب گردآوری شده که دانشجویان و طلاب با تخفیف 20 درصدی می توانند آن را خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تألیف کتاب «بهار اندیشه» توسط مرکز تحقیقات رکتا در همدان

تألیف کتاب «بهار اندیشه» توسط مرکز تحقیقات رکتا در همدان