مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-28اقتصادي

ضرورت حرکت شهرداری های استان قزوین به سمت ایجاد درآمد پایدار


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بر لزوم تلاش شهرداری های استان برای ایجاد درآمد پایدار با تکیه بر شناسایی ظرفیت های توسعه ای بومی و محلی واقع در محدوده و حریم شهرها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند شهرداری ها در مسیر ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: رشد روز افزون شهرنشینی، هزینه شهرداری ها را با افزایش مواجه کرده و از طرفی اتکای بیش از حد منابع شهرداری ها به جرائم و عوارض موجب عدم پایداری در تامین منابع مالی و در نتیجه کمبود اعتبارات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را در پی دارد و همین موضوع اجرای اکثر طرح ها و برنامه های شهری را با مشکل جدی مواجه می کند.

وی گفت: افزایش حجم زیاد تقاضا برای خدمات شهری، شرایط کار برای متولیان امور شهری را در این شرایط دشوار کرده و بر همین اساس امروزه توجه به راهکارهای فعال برای تامین منابع مالی جدید برای شهرداری ها بیش از پیش احساس می شود.

اسماعیلی اضافه کرد: هرچند منابع مالی شهرداری ها به شکل های مختلف قابل حصول است اما همه آنها از خصوصیات درآمدهای پایدار برخوردار نبوده و شهرداری ها نیازمند منابع جدید پایدار، مستمر و قابل وصول هستند تا بتوانند پاسخگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت شهرداری های استان قزوین به سمت ایجاد درآمد پایدار

ضرورت حرکت شهرداری های استان قزوین به سمت ایجاد درآمد پایدار