مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-28اجتماعي

بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز است.

- سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در حال حاضر در فصل امتحانات دانش آموزان هستیم و امتحانات طبق روال عادی در حال برگزاری است.

وی گفت: امتحان نهایی پایه دوازدهم به صورت کشوری، امتحانات کلاس نهم به صورت هماهنگ استانی و پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه ای و مابقی پایه ها هم به صورت داخلی مدارس، در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحان داخلی روز چهارشنبه هفته گذشته به علت آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار تعطیل شد که زمان برگزاری آن اطلاع رسانی می شود.

وی در ادامه در خصوص ثبت نام دانش آموزان، تصریح کرد: پیش ثبت نام کلاس اول ابتدایی شروع شده که والدین با مراجعه به مدرسه برگه سنجش را گرفته و بعد از انجام سنجش ثبت نام نهایی می شوند.

محمدی با تأکید بر بحث ممنوعیت دریافت هرگونه وجه نقد بجز وجه کتاب و بیمه، گفت: ثبت نام برای پایه های اول، هفتم و دهم با حضور والدین صورت می گیرد، ولی مابقی پایه ها نیازی به حضور نیست، همکاران انجام می دهند.

وی بهترین مدرسه را نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز دانست و گفت: تحصیل یک دانش آموز در مسافتی به مراتب دورتر از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز است

بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز است