مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-28پزشكي

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونای قرار دارند


طبق تازه ترین اعلام رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مقابله با کرونا چهار شهرستان استان سمنان در شرایط زرد یا هشدار کرونایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارد.

در این رنگ بندی به واسطه کاهش شیوع بیماری کرونا شهرستان های شاهرود، دامغان، گرمسار و سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و مهدی شهر، میامی، سرخه و آرادان رخ زرد بر تن کرده اند تا شرایط شیوع کرونا همچنان در این شهرستان ها همچنین به مثابه یک هشدار پابرجا باشد.

در رنگ بندی کرونایی اعلامی از سوی وزارت بهداشت خوشبختانه هیچ شهری در کشورمان در وضعیت نارنجی و یا قرمز وجود ندارد و این نشان می دهد که شرایط به مراتب تثبیت شده است اما همانطور که مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان نیز اعلام می کنند، این آمارها به معنای رها کردن پروتکل ها و جدی نگرفتن شرایط کرونایی نیست.

کاهش شیوع با عدم رعایت شرایط می توان شاهد قدرت نمایی سویه دیگری از بیماری کرونا در استان سمنان بود سویه هایی که هر چه از آنها می گذرد قدرت و سرعت انتشارشان بیشتر می شود.

در رنگ بندی جدید وزارت بهداشت در بابت شیوع ویروس کرونا همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از 255 به 253 شهر رسید و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 193 به 195 شهر افزایش یافته است که نشان می دهد وضعیت بیماری بهبود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونای قرار دارند

3 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونای قرار دارند