مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-28اقتصادي

پیش بینی بورس در هفته جاری


در هفته ای که پشت سر گذاشتیم بازار سرمایه نتوانست که از مقاومت یک میلیون و 600 هزار واحد عبور کند و حالا چشم سهامداران به معاملات در هفته جاری دوخته شده است و منتظر هستند تا ببینند که شاخص کل می تواند مقاومت یک میلیون و 600 هزار واحد را بشکند یا خیر؟ آراد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در هفته ای که پشت سر گذاشتیم بازار سرمایه نتوانست که از مقاومت یک میلیون و 600 هزار واحد عبور کند و حالا چشم سهامداران به معاملات در هفته جاری دوخته شده است و منتظر هستند تا ببینند که شاخص کل می تواند مقاومت یک میلیون و 600 هزار واحد را بشکند یا خیر؟ آراد پور کار کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس به این پرسش پاسخ داده است.

آراد پور کار کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: در خصوص پیش بینی بازار برای هفته آینده اگر نگاهی به آخرین روز معاملات داشته باشیم مشاهده خواهیم کرد که معاملات بسیار خوبی را در بازار سرمایه داشتیم به خصوص در گروه پالایشی ها.

وی ادامه داد: معاملات پالایشی ها به دلیل فروش خوب آن ها در بورس کالا و موضوع کرک اسپردی که در بازار های جهانی مطرح می باشد، خوب بود.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: در کل اگر مقیاس کل بازار را در نظر بگیریم بازار سرمایه با توجه به حالت خوبی که در روز چهارشنبه داشت، اما نتوانست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس در هفته جاری

پیش بینی بورس در هفته جاری