مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-28بين الملل

مقام صهیونیست: خروج آمریکا از برجام اشتباه بود و اوضاع را بدتر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آکسیوس نوشت: سرتیپ بازنشسته درور شالوم - که اکنون رییس دفتر سیاسی-نظامی وزارت دفاع اسراییل است و پیشتر بخش تحقیقات و تحلیل اطلاعات نظامی ارتش اسراییل را هدایت می کرد- هفته گذشته در نشستی خصوصی با مقامات وزارت دفاع .

- یک مقام نظامی اسراییل گفت: خروج آمریکا از برجام اشتباه بود و وضعیت بدتری را ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آکسیوس نوشت: سرتیپ بازنشسته درور شالوم - که اکنون رییس دفتر سیاسی-نظامی وزارت دفاع اسراییل است و پیشتر بخش تحقیقات و تحلیل اطلاعات نظامی ارتش اسراییل را هدایت می کرد- هفته گذشته در نشستی خصوصی با مقامات وزارت دفاع و خارجه آمریکا در واشنگتن، خروج آمریکا از برجام را اشتباه دانست و گفت این کار، اوضاع را بدتر کرده است.

شالوم در این نشست خصوصی با همتایان آمریکایی گفته است: خروج از توافق هسته ای با ایران یک اشتباه بود چرا که ایران را به سلاح هسته ای نزدیک تر کرد و وضعیت بدتری را ایجاد کرد.

اظهارات شالوم در تضاد با موضع رسانه ای و نمایشی دولت اسراییل است که همواره طی سال های گذشته از مخالفان برجام بوده است؛ اما در عین حال موضع شالوم همراستا با موضع بسیاری از مقامات ارشد امنیتی و نظامی اسراییل است که اخیرا گفته اند خروج از برجام یک اشتباه بوده و احیای دوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: خروج آمریکا از برجام اشتباه بود و اوضاع را بدتر کرد

مقام صهیونیست: خروج آمریکا از برجام اشتباه بود و اوضاع را بدتر کرد