مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-28سياسي

سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد تومانی خیران در حوزه بهداشت


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در سال 1388 راه اندازی شد، گفت: از زمان تأسیس این مرکز تاکنون خیرین بیش از 12 میلیارد تومان در بخش بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسینعلی شهریاری، رییس مجمع خیرین سلامت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خراسان جنوبی با توجه به فاصله آن از مرکز کشور و عدم توجهی که در دولت های گذشته به استان هایی مانند خراسان جنوبی شده این استان ها کم برخوردار و از امکانات حوزه بهداشت و درمان به میزان شایسته بی بهره هستند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در سال 1388 براساس توصیه مقام معظم رهبری راه اندازی شد، تصریح کرد: از زمان تأسیس این مرکز تاکنون خیرین بیش از 12 میلیارد تومان در بخش بهداشت، دارو و درمان سرمایه گذاری و کمک کرده اند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در خراسان جنوبی نیز از زمان راه اندازی این مرکز تاکنون 100 میلیارد تومان پروژه در حوزه بهداشت و درمان توسط خیران ایجاد شده و در دوران کرونا نیز 5.

5 میلیارد تومان کمک شده است.

شهریاری ادامه داد: در سال گذشته 10 میلیارد تومان توسط خیران در خراسان جنوبی کمک شده و 40 هزار مترمربع زیربنای ساختمانی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد تومانی خیران در حوزه بهداشت

سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد تومانی خیران در حوزه بهداشت