مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-27اجتماعي

بازسازی مناطق زلزله زده بازفت تا قبل از فصل بارندگی تمام می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ساخت و ساز تعدادی از منازل آسیب دیده از زلزله به پایان رسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری 6 خردادماه در جلسه بررسی حل مشکلات روستاهای منطقه لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه صدور پروانه های ساختمانی برای منازل تخریب شده از زلزله کوهرنگ رایگان است، گفت: طبق مستندات هزینه پروانه های ساختمانی به حساب شهرداری ها واریز شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ساخت و ساز تعدادی از منازل آسیب دیده از زلزله در کوهرنگ به پایان رسیده است، افزود: تا قبل از آغاز بارندگی، بازسازی 500 واحد مسکونی زلزله زده در بخش بازفت به پایان می رسد.

وی اظهار داشت: برای حل مشکل کمبود مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز در مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ، احداث چند سنگ شکن در دستور کار قرار گرفته است، همچنین برای تامین مصالح و نیروی انسانی آمادگی وجود دارد.

حیدری در خصوص حل مشکل احداث پل ارتباطی به روستای گزستان، توضیح داد: زمین پیش بینی شده احداث پایه پل ریزش کرده است و ایمن سازی و خاکریزی این محل نیازمند اعتبار بسیار بالایی است، با هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مناطق زلزله زده بازفت تا قبل از فصل بارندگی تمام می شود

بازسازی مناطق زلزله زده بازفت تا قبل از فصل بارندگی تمام می شود