مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-27سياسي

70 درصد مردم با وزارت کار در ارتباط هستند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که بیش از 70 درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغه های آنان باید در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در همایش ملی جهادگران امیدآفرین وزارت مردم که با حضور مدیران روابط عمومی های ادارات کل استانی، سازمان ها و صندوق های تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند حوزه روابط عمومی وزارت مردم برای انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت مردم اجتماعی ترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیت های اطلاع رسانی در آن اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین اجتماعی، بهزیستی و فنی وحرفه ای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، بیان کرد: بیش از 70 درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغه های آنان باید در اولویت ما باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانه ای و روابط عمومی های ما راهبردی است.

عبدالملکی بر کار مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و اموال مردم تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمه سازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مردم با وزارت کار در ارتباط هستند

70 درصد مردم با وزارت کار در ارتباط هستند