مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-27بين الملل

پوتین: اعمال فشار کشورهای غیردوست به روسیه نوعی تجاوز است


خرسندیم که با وجود شرایط سخت بین المللی و رویارویی جمعی غرب و علیرغم اینکه دشمنان ما سعی در ایجاد انواع مانع تراشی برای همگرایی ما دارند، شرکای خارجی تمایل زیادی به اتحادیه اقتصادی اوراسیا دارند.

- خرسندیم که با وجود شرایط سخت بین المللی و رویارویی جمعی غرب و علیرغم اینکه دشمنان ما سعی در ایجاد انواع مانع تراشی برای همگرایی ما دارند، شرکای خارجی تمایل زیادی به اتحادیه اقتصادی اوراسیا دارند.

رییس جمهور روسیه اعمال فشار بر روسیه توسط تعدادی از کشورهای غیردوست را نوعی تجاوز و تعرض به کشورش توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز جمعه در سخنانی در نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا اعلام کرد که مزیت های چرخه ادغام اقتصادی و تجاری به ویژه در شرایط دشوار بین المللی کنونی، در مواجهه با تهاجم عملی از سوی تعدادی از کشورهایی که با ما دوست نیستند، مشهود است.

پوتین همچنین گفت که بسیاری از شرکای خارجی علیرغم رویارویی غرب و تلاش های آن برای ممانعت از ادغام، توجه ویژه ای به اتحادیه اقتصادی اوراسیا دارند.

وی خاطرنشان کرد: خرسندیم که با وجود شرایط سخت بین المللی و رویارویی جمعی غرب و علیرغم اینکه دشمنان ما سعی در ایجاد انواع مانع تراشی برای همگرایی ما دارند، شرکای خارجی تمایل زیادی به اتحادیه اقتصادی اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: اعمال فشار کشورهای غیردوست به روسیه نوعی تجاوز است

پوتین: اعمال فشار کشورهای غیردوست به روسیه نوعی تجاوز است