مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-27سياسي

ضرورت تقویت شبکه بهداشت کشور در دوران پساکرونا


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، بر توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور در دوران پساکرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان طرحی موفق در زمینه غربالگری، مراقبت های در منزل و رهگیری اطرافیان بیماران کووید 19 همراه بود.

وی اضافه کرد: از شروع واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون بیش از 150 میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شده که در این مسیر سازمان ها و نهادهای مختلف مانند بسیج و هلال احمر مشارکت فعالی داشته اند.

اهمیت بازسازی و بهبود فرآیندها در دوران پساکرونا رضایی با تاکید بر اهمیت توسعه و تقویت نظام شبکه بهداشت در کشور، ادامه داد: نظام شبکه در کشور به لحاظ برنامه ریزی دقیق، تاکنون موفق بوده و از دغدغه های مسئولان است؛ دو سال مقابله با کووید 19 شرایطی را ایجاد کرد که نیازهای خاص مردم در رابطه با کرونا ویروس، توجه به برخی از خدمات نظام شبکه بهداشت و درمان را کاهش داده و لازم است برای بازسازی و بهبود فرآیندها در دوران پساکرونا برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزود: درایت مقام معظم رهبری و حساسیت ایشان در زمینه سلامت مردم و تاکید بر موضوع توسعه نظام سلامت، سبب شده تا نشست های مختلفی با حضور اساتید دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در این راستا برگزار و سندی با عنوان سند تقویت نظام شبکه در وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت شبکه بهداشت کشور در دوران پساکرونا

ضرورت تقویت شبکه بهداشت کشور در دوران پساکرونا