مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-27سياسي

اجاره های سرسام آور در دهدشت تازیانه ای بر مستاجران


امام جمعه دهدشت هزینه های سرسام آور اجاره خانه ها را تازیانه ای بر مستاجران و قشر مستضعف عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه دهدشت، فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: کشورداری آسان نیست، حرکت به سمت آرمان های انقلاب مهم است، شعار دادن آسان است باید انقلابی بودن را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

امام جمعه دهدشت با توجه شاخصه های نماینده انقلابی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت  آقا سه بار فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند، دیگر ولی فقیه باید با چه زبانی صحبت کند؟ چقدر فریاد بزند؟ کار نماینده نظارت در قانون گذاری است، مشاوره دهید مشکلات را بیان کنید اما دخالت نکنید.

وی تصریح کرد: اگر نماینده مجلسی در انتصابات دخالت کند نقد صریح قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت پذیری را در پی دارد که شورای نگهبان باید به این مسئله رسیدگی کند.

حجت الاسلام وحدانی فر شهادت یکی از پاسداران سپاه سرافراز را یادآور شد و بیان کرد: این ترور ناجوانمردانه بی پاسخ نمی ماند، اگر اسراییل فکر می کند با حمایت اربابانش، جبهه مقاومت دست از جولان بر می دارد کور خوانده، مسئله جولان مهم است و سرزمین های اشغالی از این رژیم غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره های سرسام آور در دهدشت تازیانه ای بر مستاجران

اجاره های سرسام آور در دهدشت تازیانه ای بر مستاجران