مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-27سياسي

اراده ملت ایران با ترور قوی تر می شود


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که پیشرفت انقلاب را سد کنند، گفت: دشمنان غافل بدانند که با ترور، اراده ملت ایران قوی تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: این روز به نام دختران نامگذاری شده و برای دختران عزیز سرزمین آرزوی توفیق و پیروی آگاهانه و مخلصانه از حضرت معصومه را از خداوند می خواهیم.

محمودی افزود: به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان لازم میدانم به چند مورد توجه کنیم اول آنکه در جهت آزادی زندانیان با جرایمی که غیرعمد است و بسیاری از مشکلات زندانیان خیرین و متمکنین می توانند در این راه تلاش داشته باشند چرا که خانواده آنان را نباید فراموش کنیم چون آنها گرفتار شده اند و باید در فامیل همسایه و همکاران سعی شود خانواده آنان را یاری کنند و مشکلات آنان را رفع می کند.

وی با اشاره به حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان و از بین رفتن تعدادی از هموطنان بیان داشت: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان باید بگوییم متأسفانه این ضعف مدیریتی و نظارت هر از گاهی این موارد تلخ را به دنبال داشته که امیدواریم مسئولان امر در این خصوص اعمال قانون داشته باشند در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ملت ایران با ترور قوی تر می شود

اراده ملت ایران با ترور قوی تر می شود