مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-27بين الملل

غربی ها هم اکنون نیز اوضاع افغانستان را بدتر می کنند


دبیر شورای امنیت روسیه در سخنان خود گفت که غرب مسئول خسارات وارده به افغانستان است و به جای اینکه همچنان به بدتر کردن اوضاع در این کشور بپردازد، - باید شروع به بازسازی افغانستان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد که غرب و آمریکا علی رغم خروج و عملا فرار بی شرمانه شان از افغانستان، همچنان به دنبال بدتر کردن اوضاع در این کشور هستند.

پاتروشف امروز جمعه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان و در دور چهارم گفتگوهای چندجانبه درباره مشکلات افغانستان در این رابطه گفت: حتی پس از فرار شرم آور از افغانستان، آمریکا، انگلیس و متحدانشان همچنان به دنبال بدتر کردن اوضاع این کشور هستند.

دبیر شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه آمریکا و غرب مسئول خسارات به بار آمده در افغانستان هستند، گفت: ما متقاعد شده ایم که پس از هر کاری که غرب در خاک افغانستان انجام داده است، به سادگی حق ندارد به بازی های ژئوپلیتیک خود در آنجا ادامه دهد.

در عین حال، ایالات متحده و متحدانش به عنوان کسانی که بیشترین آسیب را به افغانستان وارد کردند، باید بازسازی اصلی این کشور را نیز به عهده بگیرند.

پاتروشف همچنین در سخنان خود به میزان تسلیحات رها شده غربی در افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: مقابله با تروریسم در خاک افغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها هم اکنون نیز اوضاع افغانستان را بدتر می کنند

غربی ها هم اکنون نیز اوضاع افغانستان را بدتر می کنند