مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-27سياسي

ترکمنستان از تلاش های بین المللی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حمایت می کند


وزیر دارایی و اقتصاد ترکمنستان با اشاره به مسائل زیست محیطی تاکید کرد: این کشور از تلاش های بین المللی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، محمدگلدی سرداراف وزیر دارایی و اقتصاد در هفتاد و هشتمین نشست سالانه کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) در بانکوک با موضوع  ترویج توسعه پایدار در منطقه آسیا و اقیانوسیه  شرکت کرد.

وزیر دارایی ترکمنستان طی سخنانی در این مراسم یادآور شد که عشق آباد در چارچوب نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ابتکار عمل را برای سازماندهی کنفرانس بین المللی بعدی به عهده دارد.

سرداراف در ادامه خاطرنشان کرد: این مجمع به تسریع بهبود اقتصاد کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی پس از بیماری همه گیری برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار کمک خواهد کرد.

مقام ترکمن در سخنانی درباره همه گیری کووید-19 خاطرنشان کرد که این بیماری تأثیر زیادی بر زمان بندی دستیابی به دستور کار در جهت توسعه پایدار در منطقه آسیا و اقیانوسیه داشته است.

در عین حال، ترکمنستان به لطف اقدامات به موقع در زمینه بهداشتی و اپیدمیولوژیک و مشوق های مالی برای بخش های اقتصادی، توانست ثبات توسعه اقتصادی را حفظ کند و نرخ رشد تولید ناخالص داخلی را در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکمنستان از تلاش های بین المللی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حمایت می کند

ترکمنستان از تلاش های بین المللی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حمایت می کند