مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-27حوادث

نوزاد رها شده در سطل زباله به شیرخوارگاه منتقل می شود


این نوزاد اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با هماهنگی دستگاه قضایی حکم انتقال کودک برای یکی از شیرخوارگاه ها صادر شده است.

- معاون فرهنگی بهزیستی با اشاره به تماس های مکرر مردم و تقاضای فرزندخواندگی نوزاد رهاشده در سطل زباله، گفت: با حکم قضایی نوزاد رها شده به شیرخوارگاه منتقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، محمد نصیری افزود: در پی تماس های مردم با اورژانس در روز یکشنبه اول خرداد حدود ساعت 19 مبنی بر مشاهده یک نوزاد در سطل زباله ای واقع در خیابان محمدی تهران، عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و یک نوزاد پسر یک روزه را به بیمارستان امیر المومنین نازی آباد تحویل دادند.

وی ادامه داد:بازنشر تصاویر این نوزاد با واکنش های بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی و مردم روبرو شد.

نصیری در پاسخ به سوالی درباه آخرین وضعیت این نوزاد اظهارداشت: این نوزاد اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با هماهنگی دستگاه قضایی حکم انتقال کودک برای یکی از شیرخوارگاه ها صادر شده است.

وی ادامه داد: موضوع جالب این بود که این اتفاق ناشایست روی دیگری هم داشت و تقریبا همه تلفن های سازمان بهزیستی کشور و پایگاه های ارتباطی این سازمان، درخواست هایی مبنی بر فرزندخواندگی و کمک به این کودک را تقاضا کردند و از مردم عزیز کمال قدردانی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزاد رها شده در سطل زباله به شیرخوارگاه منتقل می شود

نوزاد رها شده در سطل زباله به شیرخوارگاه منتقل می شود