مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 03:472022-05-27فرهنگي

نگاهی به سریال«حکم رشد»؛ ادامه تلخی بی پایان داستان های یک نویسنده


در سریال «حکم رشد» همه شخصیت ها شبیه به هم و با یک لحن و ادبیات حرف می زنند.

وقتی همه کاراکترها به یک شکل حرف بزنند ما با شخصیت هایی بدون جهان، - خبرگزاری فارس- گروه هنر و رسانه: پس از پایان ماه رمضان، قرار بود شبکه سه ادامـه پخش برف بی صدا می بارد ساخته پوریا آذربایجانی را از سر بگیرد، اما سریال پلیسی حکم رشد کاری از حسن لفافیان جای آن را گرفت.

حکم رشد به دلیل اختلاف مهدی آذرپندار مدیر گروه سابق فیلم و سریال شبکه سه با سعید نعمت الله کارگردان اولیه آن، بر سر کیفیت این مجموعه با حاشیه هایی مواجه شد و در نهایت گروه سازنده آن تغییر کرد.

هر چند که سعید نعمت ا.

از حکم رشد جدا شد و نام او به عنوان فیلم نامه نویس در تیتراژ نیامده اما شیوه ی ساخت سعید نعمت الله به قدری تکراریست که اگر فقط تیزر سریال را ببینید از طرز حرف زدن و فضای داستان متوجه می شوید سریال، نوشته  سعید نعمت الله است.

این سریال تکمیل کننده سه گانه اختلاف های خانوادگی میان برادرهاست که از سریال جراحت آغاز شده و در برادر جان ادامه پیدا کرده است.

در حکم رشد ذبیح و هاشم که برادر نانتی هستند در مقابل بکدیگر قرار دارند و مامان توران با بازی ثریا قاسمی همچون سریال جراحت میان این دوبرادر برای برقراری صلح خود را به آب و آتش می زند و اینگونه مخاطب شاهد نبردی اعصاب خردکن و پراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سریال«حکم رشد»؛ ادامه تلخی بی پایان داستان های یک نویسنده

نگاهی به سریال«حکم رشد»؛ ادامه تلخی بی پایان داستان های یک نویسنده