مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 23:422022-05-26اقتصادي

سبد محصولات تولیدی آران و بیدگل متنوع شود


شرایط باید به سمتی برود که سبد محصولات تولیدی شهرستان آران و بیدگل صرفاً در حوزه منسوجات و نساجی نباشد و تنوع حوزه های تولیدی در شهرستان مشاهده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در سفر به شهرستان آران و بیدگل در بازدید یکی از مجتمع های صنعتی اظهار داشت: امیدواریم مجموعه استان بتواند کمک کند که اشتغال در این منطقه و تولید به نحو مطلوب و متعالی جلو برود.

وی افزود: شرایط باید به سمتی برود که سبد محصولات تولیدی شهرستان آران و بیدگل صرفاً در حوزه منسوجات و نساجی نباشد و تنوع حوزه های تولیدی در شهرستان مشاهده شود.

مرتضوی گفت: قدم برداشتن در این مسیر قطعاً از سرمایه های این منطقه باید باشد که ما به سهم خودمان هم از صاحبان صنایع قدردانی کرده و هم اعلام حمایت و پشتیبانی می کنیم.

  استاندار اصفهان همچنین در جلسه شورای مشترک اداری استان و شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر انسجام همگانی و هم افزایی جمعی و همگرایی مردم، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را خوار و ذلیل ساخته است.

در پایان نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان آران و بیدگل، 29 مصوبه تصویب و جهت عملیاتی شدن به دستگاه های ذی ربط اداری و اجرایی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد محصولات تولیدی آران و بیدگل متنوع شود

سبد محصولات تولیدی آران و بیدگل متنوع شود