مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 22:322022-05-26ورزشي

وضعیت سالن ورزشی بومهن تخریبی و خطرناک است


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مشکلا ت استان تهران در وزارتخانه های مربوطه، هیات دولت مطرح و رسیدگی می شود گفت: وضعیت سالن ورزشی بومهن تخریبی و خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سجادی عصر پنج شنبه با حضور در پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون 21 سفر استانی برگزار شده است اظهار داشت: پیگیری انقلابی و جهادی مشکلات مردم با توجه به سفرهای استانی در دست اجرا و پیگیری می باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات شهرک امام رضا (ع) شهر بومهن گفت: در این شهرک، مشکل آب، برق، تردد دانش آموزان، مسیرهای خاکی، نبود روشنایی و امنیت لازم را در این شهرک مشاهده کردیم و دغدغه های است که برای پی گیری در دستور کار قرار گرفته و قطع بر یقین این مشکلات در وزارتخانه های مربوطه، هیأت دولت و سایر مراکز مرتبط مطرح و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

سجادی در خصوص وضعیت سالن طلاییه، افزود: این سالن ورزشی تخریبی و خطرناک است و باید در اولین فرصت محصور شود تا حادثه ای برای کسانی که در این سالن تردد دارند به ویژه کودکان و نوجوانان رخ ندهد و در این راستا نمی توانیم بی تفاوت باشیم.

وی عنوان داشت: در خصوص این سالن بررسی های دقیقی انجام شده و ادامه این وضع به صلاح نیست چرا که سازه این سالن ورزشی تحت فشار است و به دلیل این فشار کفپوش محدب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سالن ورزشی بومهن تخریبی و خطرناک است

وضعیت سالن ورزشی بومهن تخریبی و خطرناک است