مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-26سياسي

وضعیت بهداشتی نمازخانه های بین راهی گلستان نامناسب است


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: نماز خانه های بین راهی در وضعیت نامناسبی از لحاظ بهداشتی و مکانی برای اقامه نماز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدوی موعود (عج) استان گلستان به مشکلات عدیده نمازخانه های بین راهی اشاره و اظهار کرد: نماز خانه های بین راهی در وضعیت نامناسبی از لحاظ بهداشتی و مکانی برای اقامه نماز قرار دارند اینکه سرویس بهداشتی و محل اقامه نماز بین راهی مجاور هم باشند واقعاً شایسته نیست.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: استقرار امکانات در نمازخانه های بین راهی استان ضرورت دارد و در شهرستان ها فرمانداران باید به نماز خانه های حوزه ماموریت خودشان رسیدگی کنند و مقدمات برگزاری نماز را برای عموم مردم فراهم کنند ما نمی گوییم نماز خانه ها مجلل باشد فقط در حد اینکه تمیز و مرتب باشد کفایت می کند.

امام جمعه گرگان افزود: نباید با بی توجهی به مکان برگزاری نماز در بین نمازگزاران ایجاد تنفر کنیم و بنابراین تاکید می کنم به نماز خانه ها توجه داشته باشید و از استفاده از فرش های کثیف هم جدا خودداری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بهداشتی نمازخانه های بین راهی گلستان نامناسب است

وضعیت بهداشتی نمازخانه های بین راهی گلستان نامناسب است