مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-26سياسي

انتصاب «حجت الاسلام محمدی» به ریاست ستاد نماز جمعه شهر کرج


نماینده ولی فقیه در البرز در حکمی حجت الاسلام محمدمهدی محمدی را به عنوان رییس ستاد نماز جمعه شهر کرج منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در حکمی حجت الاسلام محمدمهدی محمدی را به عنوان رییس ستاد نماز جمعه شهر کرج منصوب و از مساعی و تلاش های بی شائبه جناب آقای مهندس میر وکیلی نیز تشکر و قدردانی کرد.

متن حکم نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است: برادر بزرگوار جناب حجت الاسلام محمدمهدی محمدی بدون تردید یکی از مراکز پیونددهنده امام و امت در نظام اسلامی پایگاه نماز جمعه است.

نماز جمعه مظهر وحدت آحاد ملت و تقویت بصیرت و دیانت در جامعه است که دشمنان اسلام و انقلاب از این سنگر حفظ ارزش ها و آرمان های الهی غافل نبوده همواره برای تعطیل، تضعیف و یا خنثی کردن آثار آن از همه توان خود ولو با عملیات ترور و بمب گذاری و یا استفاده از بوق های شیطانی بهره برده اند که به فضل الهی همیشه خوار و منکوب شده اند.

با توجه به تجربه و تعهد حضرتعالی و توان لازم در اجرای مسائل فرهنگی اجتماعی به نحو مطلوب، شمارا به عنوان رییس ستاد نماز جمعه شهر کرج منصوب می نمایم.

امید است با توکل به خدای تعالی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نصب العین قرار دادن تقوای الهی از برکات فراوان خدمت به نماز و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب «حجت الاسلام محمدی» به ریاست ستاد نماز جمعه شهر کرج

انتصاب «حجت الاسلام محمدی» به ریاست ستاد نماز جمعه شهر کرج