مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-26حوادث

ماجرای قاچاق سوخت به خارج از کشور!


اعضای یک باند حرفه ای و سابقه دار که در زمینه قاچاق سوخت از مشهد به سیستان و بلوچستان و پاکستان فعالیت می کردند با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در حالی دستگیر شدند که از تونل های زیرزمینی درون یک گاراژ متروکه برای ذخیره و نگهداری سوخت های قاچاق استفاده می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با بیان این خبر و در گفت وگویی اختصاصی به خراسان اظهار کرد: به دنبال رصدهای اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبران محلی، سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق سوخت در مشهد به دست آمد و بلافاصله ردزنی عوامل این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: بررسی نیروهای انتظامی نشان می داد که اعضای باند از یک دستگاه کامیونت برای جمع آوری و انتقال سوخت های قاچاق از سطح شهر استفاده می کنند بنابراین فعالیت های غیرمحسوس در این باره ادامه یافت تا این که چند روز قبل، این کامیونت توسط نیروهای پاسگاه انتظامی ده غیبی مشهد شناسایی شد و زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت.

مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تعقیب و ردزنی این خودرو، پلیس را به یکی از جایگاه های سوخت در مشهد کشاند و بدین ترتیب چندین گروه عملیاتی برای تعقیب کامیونت وارد عمل شدند تا این که خودروی مذکور در حالی که سوخت قاچاق حمل می کرد درون یک گارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قاچاق سوخت به خارج از کشور!

ماجرای قاچاق سوخت به خارج از کشور!