مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-26بين الملل

پوتین: در صورت لغو تحریم ها، برای غلبه بر بحران غذایی کمک می کنیم


تحلیل گران معتقدند که بحران غذا و ناامنی غذایی تنها یکی از تبعات جنگ در اوکراین است که با توجه به خشکسالی و تغییرات اقلیمی اخیر، بخش قابل توجهی از مردم سراسر جهان را متاثر کرده و جمعیت مواجه با ناامنی غذایی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

- تحلیل گران معتقدند که بحران غذا و ناامنی غذایی تنها یکی از تبعات جنگ در اوکراین است که با توجه به خشکسالی و تغییرات اقلیمی اخیر، بخش قابل توجهی از مردم سراسر جهان را متاثر کرده و جمعیت مواجه با ناامنی غذایی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

رییس جمهور روسیه گفت: در صورت لغو تحریم ها علیه روسیه، مسکو آماده است برای غلبه بر بحران غذایی ناشی از مسدود شدن غلات اوکراین و روسیه به دلیل درگیری های جاری، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روزنامه لو فیگارو، ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در گفت وگوی تلفنی با ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا، اظهار داشت: در صورت تحقق این خواسته، روسیه آماده است تا در غلبه بر بحران غذایی از طریق صادرات غلات و کود، مشارکت قابل توجهی داشته باشد.

تحلیل گران معتقدند که بحران غذا و ناامنی غذایی تنها یکی از تبعات جنگ در اوکراین است که با توجه به خشکسالی و تغییرات اقلیمی اخیر، بخش قابل توجهی از مردم سراسر جهان را متاثر کرده و جمعیت مواجه با ناامنی غذایی را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: در صورت لغو تحریم ها، برای غلبه بر بحران غذایی کمک می کنیم

پوتین: در صورت لغو تحریم ها، برای غلبه بر بحران غذایی کمک می کنیم