مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-26اجتماعي

هیمالیانوردان اردبیلی کارت همیار محیط زیست گرفتند


به همت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، هیمالیانوردان اردبیلی کارت همیار محیط زیست گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم اهدای کارت همیار محیط زیست به هیمالیانوردان اردبیلی اظهار کرد: ما به وجود ورزشکاران پرافتخار هیمالیانورد از خطه سبلان افتخار می کنیم و بر این باوریم باید از وجود این ورزشکاران برای توسعه برنامه های زیست محیطی مناسب استفاده کنیم.

حسن قاسم پور ارتباط این ورزشکاران را در صعود به قلل مختلف با طبیعت و مواهب خدادادی یادآور شد و تصریح کرد: این ورزشکاران به شایستگی قدرشناس نعمت ها و مواهب خدادادی هستند چرا که بیشترین ارتباط را با حیوانات و طبیعت زیبا داشته و همواره سپاسگزار الطاف الهی هستند.

وی گفت: ما به وجود چنین ورزشکاران شایسته و افتخارآفرین همچون ایرج معانی و سیاوش شهباززاده می بالیم و بر این باوریم که وجود این ورزشکاران می تواند به تقویت مؤلفه های حوزه زیست محیطی و ارتقا توان این بخش کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: بشریت امروز بدون توجه به محیط زیست سالم نمی تواند به حیات خود ادامه دهد از همین رو همواره سعی بر تعامل و تقویت روابط سالم با محیط زیست است که ورزشکاران رشته های مختلف به ویژه کوهنوردان به شایستگی می توانند قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیمالیانوردان اردبیلی کارت همیار محیط زیست گرفتند

هیمالیانوردان اردبیلی کارت همیار محیط زیست گرفتند