مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-26اقتصادي

بهر ه برداری از کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با سرمایه شستا


کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با سرمایه گذاری 120 میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از هلدینگ های وابسته به شستا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا رسانه، کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، امیرحسین نادری سرپرست شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، استاندار همدان و جمعی از مسئولان ملی و استانی به بهره برداری رسید.

احداث این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 120 میلیارد تومان توسط شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (وابسته به شستا) در فروردین ماه سال گذشته آغاز شد و امروز با ظرفیت تولید سالانه 33 هزار تن دولومیت کلسینه شده به بهره برداری رسید.

کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند برای 40 نفر جویای کار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

همچنین با توجه به حجم محصول تولید شده و به منظور توسعه بازارهای صادراتی، حدود 50 درصد محصولات این کارخانه به سایر کشورها مانند عراق و ترکیه صادر می شود.

میزان درآمد حاصل از راه اندازی کارخانه کلسینه نهاوند در استان همدان، حدود 300 میلیارد ریال و ارز آوری آن حدود 500 هزار دلار پیش بینی شده است که با توجه به قابلیت توسعه این واحد تولیدی، میزان تولید، فروش، درآمد و اشتغال می تواند افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهر ه برداری از کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با سرمایه شستا

بهر ه برداری از کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با سرمایه شستا