مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:022022-05-26بين الملل

اعلام آماده باش گروه های فلسطینی برای رویارویی با صهیونیستها


گروه های مقاومتی فلسطینی از اعلام آماده باش برای سد راه اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه های فلسطینی با صدور بیانیه ای نسبت به رویدادهای تنش آمیز اخیر در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.

بر اساس بیانیه مذکور که پس از نشست اضطراری این گروه ها در نوار غزه منتشر شده، اعلام گردیده که تمامی گروه های مقاومتی فلسطینی برای واکنش به اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اعلام آماده باش کرده اند.

در ادامه بیانیه آمده است: از تمامی طرف های بین المللی و عربی و در رأس آنها مصر خواهان دخالت فوری در اوضاع بحرانی قدس و کشاندن لجام اعمال خشونت آمیز و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان هستیم.

در بخشی دیگر از این بیانیه ذکر شده که برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیست ها مانند بشکه ای باروت است که در صورت انفجار کل منطقه را به آتش می کشد.

با نزدیک شدن زمان برگزاری راهپیمایی پرچم که قرار است روز یکشنبه آینده در بیت المقدس برگزار شود، سران صهیونیستی نیز دچار سردرگمی شده اند و در تازه ترین عقب نشینی، دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اعلام کرده است که حکم خود مبنی بر اجازه به شهرک نشیان برای انجام آیین هایشان در محوطه مسجدالاقصی را لغو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش گروه های فلسطینی برای رویارویی با صهیونیستها

اعلام آماده باش گروه های فلسطینی برای رویارویی با صهیونیستها