مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:472022-05-26حوادث

کیفرخواست تبر به دستان ِ قرن آباد صادر شد/ تقاضای اشد مجازات


پس از طی طولِ درمان یک ساله مصدوم ِ درگیری حمله با تبر اراذل و اوباش در یکی از روستاهای گرگان، امروز کیفرخواست صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری گلستان محمد اسپانلو اظهار کرد: پس از طی طولِ درمان یک ساله مصدوم ِ درگیری حمله با تبر اراذل و اوباش در یکی از روستاهای گرگان، امروز کیفرخواست صادر شد.

دادستان گرگان گفت: متهمان این پرونده چهار نفر هستند که برای متهم ردیف اول به اتهام شروع به قتل عمدی از طریق جرح عمدی با ضربه تبر به سر، اخلال در نظم، قدرنمایی با تبر و مزاحمت برای بانوان تقاضای اشد مجازات قانونی شده است.

وی افزود: برای سه متهم دیگر این پرونده هم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت برای بانوان و مشارکت در ضرب و جرح عمدی کیفرخواست صادر شده است.

دادستان مرکز استان گلستان درباره علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست متهمان این پرونده هم گفت: یکی از مصدومان این حادثه دلخراش به علت شدت جراحات وارده با نظر پزشکی قانونی یک سال طول درمان داشت و تا زمانی که این دوره درمان طی نمی شد، امکان صدور کیفرخواست نبود.

اسپانلو ادامه داد: با پایان طول درمان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره میزان جراحت، بلافاصله کیفرخواست در دادسرای گرگان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری دو ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست تبر به دستان ِ قرن آباد صادر شد/ تقاضای اشد مجازات

کیفرخواست تبر به دستان ِ قرن آباد صادر شد/ تقاضای اشد مجازات