مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-26اقتصادي

کالاهای اساسی در بازار ایلام به وفور موجود است


کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به فراوانی در بازار موجود است و یک ثبات حاکم شده و این گستردگی عرضه باعث کاهش قیمت برخی کالاها شده است.

- بزرگمهر رییس جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای طرح هدفمند سازی یارانه های مردمی توسط دولت و تغییر در قیمت فقط چهار کالای اعلام شده و بر حسب دستور سازمان گشت های تنظیم بازار در دو نوبت صبح و عصر توسط تیم های مشترک صورت گرفته که به صورت ویژه از بازار و نانوایی ها بازرسی و همچنین بسیج اصناف هم بازار را رصد می کنند.

وی افزود: بیشترین تخلفات در زمینه عدم درج قیمت بر روی اجناس و عدم ارائه فاکتور بوده که در این زمینه موارد تخلفی مشاهده و برخورد قانونی صورت گرفته است.

رییس جهاد کشاورزی ملکشاهی ادامه داد: با توجه به مدت دار بودن روغن قابلیت نگهداری در انبار دارد و برای اینکه ازدحام جمعیت برای خرید روغن در بازار صورت نگیرد مجوز تک نرخی شدن روغن از طرف مسئولین تعزیرات حکومتی داده شد که روغن با قیمت قدیم با قیمت جدید به فروش برسد.

وی در ادامه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به فراوانی در بازار موجود است و یک ثبات در بازار حاکم شده که این گستردگی عرضه باعث کاهش قیمت برخی کالاها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی در بازار ایلام به وفور موجود است

کالاهای اساسی در بازار ایلام به وفور موجود است