مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:122022-05-26سياسي

حضور 27 هسته برتر از چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی «عصر امید»


رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 27 شرکت کننده در حوزه های هسته های فناور، شرکت های فناور، زیرساخت های برتر و آزمایشگاه های برتر از این استان به عنوان شرکت کننده در این رویداد حضور دارند.

- ابراهیم رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به برگزاری اولین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: قرار است در این نمایشگاه که با عنوان عصر امید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مطابق با شعار سال برگزار می شود دستاوردهای چهل ساله دانشگاه آزاد در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس آن رونمایی شود.

رییس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری افزود: هدف اصلی برگزاری این رویداد این است که از ایده های دانشجویان، نخبگان، ایده پردازان و خلاقان در حوزه های مختلف پزشکی، زیست پژوهشی،کشاورزی، هنر و هسته های فناور تشکیل شده رونمایی و ایده های برتر انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه این رویداد 8 تا 11 خردادماه سال جاری در مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود، ادامه داد: قرار است در این نمایشگاه یک هزار ایده، یک هزار شرکت فناوری اخلاق، یک هزار زیرساخت دانشگاهی و فرصت رقابت برای جذب بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه شرکت کند که سهم استان ما 27 هسته در رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 27 هسته برتر از چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی «عصر امید»

حضور 27 هسته برتر از چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی «عصر امید»