مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-26سياسي

افزایش سرعت فارغ التحصیلی دانشجویان فرهنگیان/نرخ بازنشستگی با ورودی ها متناسب نیست


در سال گذشته 70 هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، اما فقط 25 هزار نفر جذب نیروی جدید داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند که باید پیشتاز و پیشران تمدن نوین اسلامی باشیم، اظهار کرد: تمدن دارای ابعاد زیرساختی متنوعی است که به هنر، فرهنگ، نظام تعلیم و تربیت و.

وابسته است.

رهبر معظم انقلاب دارند؛ آینده تمدن نوین اسلامی از مسیر نظام تعلیم و تربیت خواهد بود و اصلی ترین سرمایه نظام تعلیم و تربیت؛ دانش آموز و معلم است، لذا برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید شایستگی هایی را در معلمان به وجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر افزایش اعتبارات و بودجه های دولتی میسر نیست و در این حوزه باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم، زیرا در این حوزه حکمرانی خوبی نداشته ایم و به عنوان مثال مسیر توسعه و افزایش شایستگی های معلمان را مشخص نکرده ایم، بنابراین این موضوع نشان می دهد، برنامه ریزی دقیقی در نظام تعلیم و تربیت انجام نشده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه معلم عامل اصلی رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت است و باید نقش آنان را به طور جدی در نظر بگیریم، اظهار کرد: معلمان باید در همه زمینه ها مطالبه گر باشند و برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی، تلاش و کوشش کنند و بسیج یکی از از بهترین ارگان هایی است که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت فارغ التحصیلی دانشجویان فرهنگیان/نرخ بازنشستگی با ورودی ها متناسب نیست

افزایش سرعت فارغ التحصیلی دانشجویان فرهنگیان/نرخ بازنشستگی با ورودی ها متناسب نیست