مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-26اجتماعي

جاده های شمال پُرترافیک و لغزنده شد/کوهستان ها غرق در مه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: تردد خودروها از رور گذشته  در محورهای مازندران به صورت پرحجم شد و همچنان این وضعیت تداوم دارد.

وی افزود: معمولا روزهای پایانی هر هفته شاهد بالا رفتن حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که این موضوع بار ترافیک پایان هفته را در مسیرهای خروجی شمال افزایش می دهد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارانی و لغزنده بودن سطح جاده های شمال، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی مبنی بر پیش بینی باران توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان های شمال و رعایت سرعت مجاز است .

این مسؤول بیان کرد: همچنین ارتفاعات و محورهای کوهستانی مازندران مه گرفته بوده و با کاهش دید همراه است.

جهان تاب بیان کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد که از روز گذشته در جاده های شمال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شمال پُرترافیک و لغزنده شد/کوهستان ها غرق در مه

جاده های شمال پُرترافیک و لغزنده شد/کوهستان ها غرق در مه