مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-26اقتصادي

بودجه امسال همدان، 1550 میلیارد تومان


استاندار همدان با بیان اینکه بودجه سال جاری استان هزار و 550 میلیارد تومان است گفت: از اعتبارات سال 1400 استان حداکثر 53 درصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال 1400 حداکثر 53 درصد در قالب نقدی و اوراق، محقق شده است اظهار کرد: بودجه سال جاری استان، هزار و 550 میلیارد تومان است.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا جذب اعتبار از دستگاه بالادستی خود داشته باشند؛ چون 85 درصد اعتبارات در اختیار هیئت دولت است.

استاندار همدان ادامه داد: سفر رییس جمهور به همدان بارقه امید را در دل ما روشن کرده و تمام جذب اعتبار این سفر که برای پروژه های نیمه تمام هزینه خواهد شد، می تواند معادل چند برابر تملک دارایی یک سال استان باشد.

وی تأکید کرد: برش شهرستانی و برش دستگاه های اجرایی در برنامه پیشرفت و عدالت 1401 به فرماندارن و مدیران ابلاغ می شود تا بدانند که چه پروژه ای باید دنبال شود.

قاسمی فزاد در ادامه با بیان اینکه متأسفانه جمعیت کشور به سمت سالخوردگی پیش می رود که در همین راستا مجلس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را تصویب کرد گفت: در این زمینه امور بانوان استانداری نمی تواند به تنهایی این کار را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه امسال همدان، 1550 میلیارد تومان

بودجه امسال همدان، 1550 میلیارد تومان